9. Klachtenregeling

  1. Klachten van de klant over het aanbod, de bestelling of de uitvoering van de overeenkomst, dienen bij de aanbieder te worden neergelegd. De verantwoordelijkheid voor het aanbod van de aanbieder en de uitvoering van de overeenkomst ligt bij de aanbieder. BuurtBakker is alleen verantwoordelijk voor de bemiddelende rol.

  2. Als de klant een klacht heeft over het platform of over de service, dan dient de klacht per e-mail te worden gecommuniceerd aan de klantenservice van BuurtBakker op het in artikel 2 van deze Algemene Voorwaarden voor Klanten aangegeven contactadres.

  3. Nadat de klacht door BuurtBakker is ontvangen zal BuurtBakker zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen, reageren met een ontvangstbevestiging. BuurtBakker streeft ernaar de klacht zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 10 werkdagen te behandelen.

  4. Klachten zoals omschreven in de leden 1 en 2 van dit artikel, moeten binnen bekwame tijd nadat de klant de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de bakker (lid 1) of bij BuurtBakker (lid 2).

  5. Op de overeenkomsten tussen BuurtBakker en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

Last updated